piątek, 20 października 2017

Serie, które czytam #1




Ostatnio zauważyłam, że rzadziej tu bywam, niestety. Ale obowiązki na uczelni mnie czasem przytłaczają, za dużo wszystkiego. Ostatnio nawet się na tym łapie, że mało już czytam, bo tylko wieczorami i to przez chwilę. Uszczęśliwiam się jednak tym, że za tydzień mam cały tydzień wolny.
A dziś przychodzę do Was z trochę innym postem. A mianowicie przedstawię Wam serie, które obecnie staram się czytać.





Akademia wampirów | W szponach mrozu | Pocałunek cienia | Przysięga krwi | W mocy duch | Ostatnie poświęcenie
 
Historia Rose - młodej dampirki, która szkoli się na strażniczkę swojej przyjaciółki Lissy. Staje w walkach z ich wrogami – strzygami, broniąc swojej rasy i morojów. Do tego zakochuje się w strażniku, który ją szkoli, w Dymitrze. Rose stoi pomiędzy uczuciem do mężczyzny, którego kocha, a między tym, aby stać się dobrą strażniczką Lissy.

Akademię Wampirów zaczęłam czytać bardzo dawno temu, ale nie skończyłam serii. Teraz na nowo postanowiłam, że poznam już serię do końca. Także z wielką przyjemnością ponownie czytam, a przede mną już dwie ostatnie części.




Chirurg | Skalpel | Grzesznik | Sobowtór | Autopsja | Klub Mefista | Mumia | Dolina umarłych | Milcząca dziewczyna | Ostatni, który umrze | Umrzeć po raz drugi | Sekret, którego nie zdradzę
 
Seria thrillerów medycznych, które bardzo polubiłam. Zespół pani detektyw Jane Rizzoli rozwiązuje sprawy kryminalne wraz z doktor Maurą Isles. Poznałam dopiero trzy części tej serii i jestem zadowolona. Autorka potrafi wzbudzić ciekawość, trzyma w napięciu. Potrafi namieszać, że niewiadomo kto jest mordercą.




Obsydian | Onyks | Opal | Origin | Opposittion

Zwykła nastolatka Kate i kosmici Luksjanie. Dziewczyna po przeprowadzce do nowego miasta poznaje przystojnego i tajemniczego Daemona, który okazuje się kosmitą. Już nic nie jest takie jak było. Przepadałam, gdy poznałam pierwszą część. Bardzo polubiłam głównego bohatera Daemona. Kate nie irytuje jak inne bohaterki. Autorka pisze naprawdę przyjemnie, że bardzo szybko się czyta. Potrafi też wzbudzić ciekawość czytelnika. Polubiłam ten świat i z chęcią poznaje dalsze losy bohaterów, teraz jestem przed czwartą częścią.




Kasacja | Zaginięcie | Rewizja | Immunitet | Inwigilacja | Oskarżenie

Któż by nie kojarzył Remigiusza Mroza? Nawet, jeśli nie znacie jego książek, to pewnie kojarzycie tego pana. Sama postanowiłam poznać jego twórczość, skoro jest tak chwalony. Sięgnęłam po serię z Joanną Chyłką i przepadłam.

Joanna Chyłka bezwzględna prawniczka, która nie cofnie się przed niczym. Bierze najtrudniejsze sprawy i realizuje swój cel, a nie zawsze jest łatwo. Każda część, to nowa sprawa. Sprawa, która wydaje się nie do rozwiązania. A jednak Chyłka robi wszystko co w swojej mocy, aby dowieść swojego wraz z partnerującym jej Kordianem.


A jakie Wy czytacie obecnie serie? Lubicie poznawać dalsze losy swoich ulubionych bohaterów? Czy może jednak wolicie skupić się na jednotomowych książkach?
 
 
Pozdrawiam, Ania :) 
 

28 komentarzy:

  1. Ja póki co czytam jednotomowe powieści. Wprawdzie skończyłam trzecią część cyklu "Żywioły", ale każda z nich opowiada o innych bohaterach, więc kolejne tomy nie stanowią kontynuacji :) A co do serii, które czytasz - mam w planach zaznajomić się z książkami Tess Gerritsen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle się nasłuchałam o Mrozie, że jakiś czas temu postanowiłam się skusić... Niestety ale Joanna Chyłka tak mnie niemiłosiernie wku***a, że nie potrafię czerpać przyjemności z czytania. Tak mnie ta kobieta drażni że nie potrafię tego pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię serię, ale ostatnio wolę jednotomówki :) Akademia wampirów uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych serii jestem za Mrozem i Gerristen jesli chodzi o mnie to aktualnie czyta mserie eeee nie wiem jakas czytam? A Dwory sie licza? Albo Kro lcierni? xD pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo rzadko czytam serię, jeśli już to maksymalnie trylogie. Wolę historie Jednotomowy.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Remigiusza zaczęłam ale chyba zabrakło mi czasu na kontynuowanie jego pomysłów. A szkoda, bo wiem że warto.
    Lux mam w odległych planach i coś czuję, że długo się to nie zmieni :(
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych serii czytałam Akademię Wamipirów - jeszcze jako nastolatka, zaczytywałam się w tych historiach :D
    Oczywiście serię z Chyłką, jestem na bieżąco i już czekam na kolejny tom, chociaż kto wie kiedy będzie nowy skoro dopiero, nie aż tak dawno, wyszło Oskarżenie :{
    Za niedługo zaczynam też serię p.Tess, na półce już czeka pierwszy tom :)

    Pozdrawiam!
    http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM CZYTAĆ SERIE :) mam na oku teraz lux

    OdpowiedzUsuń
  9. Heej! Powiem Ci, że świetny pomysł na post :) Mój ograniczony czas sprawia, że czytam raczej książki, które nie są seriami, ale na mojej półce czekają Dwory, trylogia Klątwy i wieeele innych, długo by wymieniać. Buziaki :*
    https://come-book.blogspot.com/2017/10/skradzione-godziny-maria-solar.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem w trakcie czytania serii Lux, ale ja jestem po 4 tomie. Bardzo lubię ten cykl. Na rozluźnienie w sam raz. Już nie mogę doczekać się finału. Jestem ciekawa, jak autorka to wszystko zakończy :)
    Natomiast do "Akademii wampirów" nigdy mnie nie ciągnęło, a serie o Chyłce porzuciłam po pierwszym tomie.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach "Akademię wampirów", ale jakoś ciągle ją odkładam. Serię "Lux" mam już zaczętą dawno temu. Udało mi się przeczytać dwie pierwsze części i właściwie nie wiem czemu przerwałam czytanie. Muszę do niej wrócić, tym bardziej że słyszałam, że to ostatnie tomy są najlepsze. Przez szum wokół Remigiusza Mroza, niestety ale omijam go szerokim łukiem. Po prostu przez zachwyty i to, że jest wszędzie, ani trochę nie chce mi się czytać tej serii. Nie wykluczam oczywiście, że kiedyś się to zmieni, ale nie w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam Mroza i nie dam złego słowa powiedzieć na Chyłkę.To jest niewątpliwie moja seria i oby się nie kończyła.
    Pozdrawiam.
    /czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę jednotomowe książki, ale mam za sobą kilka serii. Mam też w planach poznanie wielu kolejnych, tylko czasu brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tej serii jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również czytam cykl o Rizzoli i Isles oraz o Joannie Chyłce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam nic z powyższych, ale myślę, że seria Tess by mnie zaciekawiła.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyłka <3 moja miłość :D
    Jeszcze chcę przeczytać serię Gerritsen :) Czuję, że może być bardzo fascynująca :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać się bez bicia, że również zaniedbałam pisanie. Niby ostatni rok, a nawet nie mam czasu zaglądnąć na bloga :(
    Seria Chyłki także na mnie czeka, podobnie jak "Obca", którą nawet nie zaczęłam! Dramat, naprawdę.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. super! Za Chyłkę się w końcu zabiorę, bo wszyscy się zachwycają, mignęły mi gdzieś fragmenty i przez to, że były zupełnie inne niż Behawiorysta, może się jednak przekonam :D
    Miłego czytania! Ja cierpię na chroniczny brak czasu i listopad nie przyniesie diametralnej zmiany :(

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Akademię Wampirów, a serię Lux niedawno zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Obsydiana!! Reszty niestety nie znam :)).
    Obserwuję i zapraszam do nas <3
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lux i Akademia wspaniałe *-* Właśnie czytam kolejny raz Akademię <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tych serii przeczytałam tylko w całości cykl z Joanną Chyłką! :) Akademia Wampirów swojego czasu mnie kusiła, ale póki co nie zaczęłam tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam czytać cykle! Co prawda najczęściej są to trylogie, ale jak doliczymy jeszcze nowelki to już się robią spore cykle. :D Z Chyłką jestem na bieżąco,reszty nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :)
    Ostatnio czytałam jednotomowe książki i dopiero teraz zabrałam się za trylogię "Grisza" no i gdzieś pomiędzy doczytuje " Czas żniw" część 2 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno zrobiłam podobny post, ale z przeczytanymi seriami - wyszło, że zakończyłam więcej młodzieżówek xd Niemniej, pojawi się dopiero w przyszłym roku pewnie <3 Na ten moment mam dużo rzeczy zaczętych, m. in. Wojny Alchemiczne, Czerwień, Kroniki Diuny.

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię serie, mogę się dzięki nim bardziej zżyć z bohaterami :) nie czytam żadnej z wymienionych :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z ww serii znalazłem czas tylko dla Joanny. Mam też zgoła odmienny odbiór postaci Chyłki, widzę ją jako zagubioną bizneswoman, której czegoś brakuje. Oczywiście to tylko subiektywna ocena, sama seria przypadła mi mocno do gustu.
    Miło Cię śledzić ��

    OdpowiedzUsuń