wtorek, 16 sierpnia 2016

Co dziś oglądamy? #3


Cześć,
dziś piszę, ponieważ chciałabym Wam polecić kilka seriali. Za oknem tylko zachmurzenie i deszcz, a przynajmniej u mnie, więc co robić prze ten czas? Książka, czy też serial to doskonały plan na takie dni. Tak więc do rzeczy:





3. Tajemnice Laury - serial, który opowiada o tytułowej bohaterce. Laura Diamond pracuje jako detektyw w wydziale zabójstw. Kobieta, dla której żadne przestępstwo nie jest niemożliwe do rozwiązania, a która jednak nie może sobie poradzić ze swoim życiem prywatnym. Przekonuje się jak ciężko jest wychowywać bliźniaków. Do tego dowiaduje się, że jej były mąż będzie jej nowym przełożonym.

Serial doczekał się dwóch sezonów, i z tego co wyczytałam trzeci nie powstanie. Szkoda trochę, bo lubiłam go. Przyjemnie mi się oglądało Laurę Diamond, która w każdym odcinku rozwiązuje jakąś zagadkę. Dlatego jeżeli ktoś jest wielbicielem seriali kryminalnych, jak ja, na pewno przypadnie mu do gustu. Jest to lekki, przyjemny dla oka serial, a do tego z humorem!



2. Blef - serial o specjalistce, która zajmuje się wykrywaniem różnych oszustw. Każde oszustwo dzięki Alice Vaughan wychodzi na jaw, jednak kiedy sama staje się ofiarą i zostaje oszukana przez swojego narzeczonego, ciężko jej odkryć prawdę. A gdy jest już blisko, nie wie sama co jest tak naprawdę prawdą, a co oszustwem.



1. Sposób na morderstwo - serial ten opowiada o wybitnej adwokatce, która zajmuje się prawem karnym i o jej pięciu ambitnych studentach, których co roku sama wybiera na staż u siebie. Dla studentów jest to wymarzony staż na początku kariery. Nie spodziewają się jednak, jak bardzo ten staż zmieni ich życie, kiedy wplątują się w morderstwo. 

Serial numer jeden. Wciąga, jak cholera! Dwa sezonu, które powstały obejrzałam zaledwie w kilka dni. Naprawdę ciężko jest się od niego oderwać. Zaczynasz oglądać, jest morderstwo, które ciągnie się przez cały sezon, oglądasz i oglądasz i wciąż nie wiesz, kto zabił. Domyślasz się, ale potem okazuje się, że jednak to nie było tak. Gorąco polecam!

A jakie Wy polecacie seriale? 

Pozdrawiam, Ania! :)

3 komentarze:

  1. No powiem Ci, że zarówno grafiki, jak i opisy zachęcają do tych serialików! Jak wrócimy z Dziewuchą z wakacji, to za coś się zabierzemy!

    A zauważyłaś, że w każdym z tych seriali jest silnie zaakcentowana rola żeńska? Czy to był jakiś klucz doboru polecanych seriali? :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. końcówkę wakacji właśnie tak spędzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Blef napewno nie obejrzę bo oglądałam inny serial z tą główna bohaterka i tak mnie tam wkurzala ze nie ma mowy żeby sięgnęła po to :D 1 nigdy nie oglądałam ale zawsze miałam ochotę (od kiedy się dowiedzialam ze taki serial istnieje :D)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń