piątek, 8 września 2017

88. "Nie zawracaj" - Tiffany Snow



Autor: Tiffany Snow
Tytuł: Nie zawracaj
Seria: Kathleen Turner (tom 1)
Liczba stron: 335
Data wydania: 6 lipca 2016
Wydawnictwo: Arkady

Znakomity romans sensacyjny, kryminał i wątek erotyczny w jednym? Zdecydowanie coś dla mnie! Tę serię odkryłam już jakiś czas temu. Bardzo mnie zaciekawił opis, ale ogólnie mało było recenzji na temat tej książki. Jednak zaryzykowałam i zamówiłam jedną część. Teraz żałuję, że nie zamówiłam od razu kilka.

„Kathleen Turner, dwudziestoczterolatka z prowincjonalnego miasteczka w stanie Indiana, po śmierci rodziców, aby się utrzymać, podejmuje dwie prace - w dzień jako goniec w dużej firmie prawniczej, a wieczorami jako barmanka. Wkrótce na skutek niefortunnego zdarzenia ma okazję bliżej poznać jednego z partnerów w firmie - znanego z częstych przelotnych romansów Blane'a Kirka. Jednocześnie poprzez śmierć sąsiadki zostaje uwikłana w aferę dotyczącą fałszowania elektronicznych wyników wyborów do władz stanowych. Przypadkowo dowiaduje się, że w tę samą aferę zamieszany jest jej pracodawca, a teraz również kochanek.„

Książka wciągnęła mnie już od pierwszej strony. Autorka zaczęła od bardzo zabawnego incydentu, który spowodował że od pierwszych stron pojawił się uśmiech, a potem było jeszcze lepiej! Bardzo lubię czytać romanse, jak też wszelkie kryminały, czy thrillery. A ta książka zawiera jedno i drugie.

Pomiędzy Kathleen a Blane’m coś się dzieje. Poznają się w pracy w dziwnych okolicznościach. Oboje się sobą wzajemnie zainteresowali, ale czy aby na pewno? Bo jak tu zaufać mężczyźnie, który coś przed nią ukrywa? Jest zamieszany w pewną aferę, ma powiązania z niebezpiecznymi ludźmi. A to nic dobrego nie wróży. Ich relacja rozwija się powoli, co lubię. Polubiłam głównego bohatera. Pełen tajemnic mężczyzna, któremu niewiadomo czy można zaufać. Ale, w którymś momencie pojawił się kolejny tajemniczy, arogancki facet – Kade. A jego polubiłam jeszcze bardziej! Chyba. Nie jestem pewna, który bardziej skradł moje serce.

Muszę też powiedzieć, że moją sympatię zyskała również Kathleen. Często zdarza się, że bohaterki mnie irytują, a ona jednak nie. Oczywiście, jak to kobieta czasem czuła się pogubiona, w jej życiu pojawiły się problemy, powstały dylematy, czasem też zdarzyło się, że była naiwna i bardzo głupio postępowała, zwłaszcza gdy chciała sama wszystko ratować. A jednak autorka tak nią pokierowała, że dało się ją polubić!


W książce pojawia się też morderstwo, a potem drugie. Kathleen próbuje na własną rękę to rozwiązać, ale nie jest łatwo, kiedy nie wie komu może ufać. Bo Blane i Kade mają swoje tajemnice, a ona sama zaczyna się ich obawiać.

Akcja dobrze się rozwija, ciągle się coś dzieje i nie było nudno. Autorka ma lekki, przyjemny styl, że dobrze i szybko się czyta. Stworzyła charyzmatycznych bohaterów. Wymyśliła intrygę – może nie jakąś bardzo skomplikowaną, a jednak pojawia się pewne napięcie. Znajdą się też jakieś małe minusy. Można coś tam przewidzieć, ale ja nie narzekałam, bo mimo tego, autorka bardzo mnie zaciekawiła. Z wielką przyjemnością poznam dalsze losy bohaterów i zobaczę, jakie kolejne intrygi autorka stworzyła dla nich. Już się nie mogę doczekać! 💓

Pozdrawiam! :)

15 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej książki. Opis powieści przemawia do mnie. Książka jest mało znana, ale często takie dzieła okazują się rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam, mnie książka od razu zainteresowała, ale bałam się zamawiać kolejne części, bo właśnie książka mało znana i nie wiedziałam, czy warto :)

      Usuń
  2. Brzmi naprawdę super ♥ I ta mieszanka gatunków - jestem bardzo ciekawa co z tego wyszło :D Zachęciłaś mnie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że w jakiejś części Ci się spodoba :)

      Usuń
  3. Lubię historie z intrygami :) Kusisz i mam teraz ochotę, ale niestety matura już zaraz i nie mam kompletnie czasu czytać, a to dopiero pierwszy tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mnie za niedługo tez już czeka uczelnia, nauka. :/

      Usuń
  4. Nie znałam wcześniej tej książki, ale jak spotkam ją w bibliotece, to dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mieszanka gatunkowa niestety w ogóle do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie :D Myślę, że może mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozycja ta wydaje się być ciekawym połączeniem różnych gatunków, z chęcią po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami zastanawiam się, czemu książki takie jak te są tak mało znane, a inne, z niskimi ocenami są na szczycie list bestsellerów xD Nie słyszałam o tym tytule, pora nadrobić zaległości w czytaniu :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jest wiele książek, o których jest głośno, a nie są ciekawe. :)

      Usuń
  9. Na pewno się za nią zabiorę! Już czeka na półce tylko na swoją kolej, już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń