niedziela, 5 listopada 2017

98. "Podbój"Elle Kennedy



Autor: Podbój 
 Tytuł: Elle Kennedy 
 Cykl: Off-Campus (tom 3) 
Liczba stron: 448 
Data wydania: 13 lutego 2017 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka

„Allie Hayes przechodzi kryzys. Leczy złamane serce po rozstaniu z wieloletnim chłopakiem. Dziki seks bez zobowiązań, by zapomnieć, nie jest lekarstwem na jej problemy, ale nie sposób oprzeć się Deanowi Di Laurentisowi, przystojniakowi z drużyny hokejowej. Tylko ten jeden raz, bo mimo że przyszłość rysuje się niewyraźnie, to jasne jak słońce, że nie ma w niej miejsca dla króla jednorazowych numerków.”

Bardzo mi się podobała część pierwsza „Układ” – polubiłam głównego bohatera Garreta i jego partnerkę. Była to przyjemna i zabawna historia. „Błąd” podobał mi się nieco już mniej. Nie przepadałam za bardzo za Grace i ogólnie cała historia nie była zachwycająca. Potem długo czekałam, aby poznać historię kolejnego hokeisty. Miałam książkę na półce od jakiegoś czasu, ale ciężko mi było się za nią zabrać, zwłaszcza że czytałam, że książka też jest słabsza od pierwszej części.

Wiecie, mieliście rację, że książka jest słabsza od Układu. Historia ta nie pobiła Garetta i jego dziewczyny, ale podobała mi się trochę bardziej od drugiej części. Nie była zachwycająca, nie czytało się z zapartym tchem, nie obdarzyłam wielką sympatią bohaterów, a jednak wciągnęła mnie bardziej niż historia Logana. Może to dzięki Allie, którą polubiłam w przeciwieństwie do Grace.

Przez ¾ książki czytamy o skrywanym romansie między Allie i Deana. Połączyła ich jedna pijacka noc. Allie broniła się przed kolejnym razem, a jednak znowu znalazła się w ramionach Deana. Poznajemy ich, obserwujemy jak pojawia się między nimi uczucie. Uzmysławiają sobie, że to nie tylko seks, że łączy ich coś więcej. Zwykły studencki romans.

Dopiero pod koniec zaczyna coś się dziać. Nic odkrywczego, nic co by zmieniło moje zdanie o książce, a jednak pojawił się problem między tą dwójką. Muszą uzmysłowić sobie, że to nie jest tylko seks i chcą być razem, gdy jest dobrze, a także gdy jest źle.

Jeśli czytaliście dwie poprzednie części, to może i warto poznać trzecią część. Jeśli najdzie was ochota na coś lekkiego, aby po prostu zrelaksować się przy książce niezbyt ambitnej, to czemu nie? Autorka ma fajny, przyjemny styl i szybko się czyta. Z chęcią też sięgnę po czwartą część "Cel".

A czy Wy znacie już serię Off-Campus?
Pozdrawiam, Ania



12 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze przed sobą pierwszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam poprzednich tomów :(

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przypuszczałam, że ta seria to coś lekkiego. Kiedyś sięgnę po tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam piersią część serii dość dawno temu, ale wtedy mi nie podeszła. Teraz chcę dać tej seri jeszcze jedna szansę.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na półce mam już dwa wcześniejsze tomy, w listopadzie mam zamiar się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że książka okazała się lepsza od tomu drugiego, choć trochę szkoda, że nie udało jej się przebić pierwszej części. Tak czy inaczej czuję, że to chyba nie jest literatura dla mnie. Mimo wszystko super, że zmotywowałaś się do sięgnięcia po trzeci tom, mimo średnich wspomnień z czytania drugiego.

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja "Układ" i "Błąd" czytałam jakich czas temu w oryginale i pokochałam te książki. Kiedy zobaczyłam, że seria będzie wydania w Polsce, wiedziałam, że muszę przeczytać je ponownie jak i pozostałe tomy. Trzy pierwsze już mam, ale ciągle jak biorę do ręki te książki, to za chwilę odkładam i czytam coś innego. Ale muszę nadrobić, bo bardziej od "Podboju" ciekawi mnie "Cel" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam ani jednej części z tej serii, ale i opis mnie nie zachęca.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy ja znajdę czas na te wszystkie książki? Trzeba by wstrzymać wydawanie nowości co najmniej na rok, żebym mogła nadrobić wszelkie zaległości ;)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki tej autorki dopiero przede mną, a ciągle mam za mało czasu, żeby po nie sięgnąć. Zawsze jest coś lepszego do czytania :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze tej serii, ale może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią poznałabym całą serię :)

    OdpowiedzUsuń