niedziela, 29 kwietnia 2018

124. "Chłopak z sąsiedztwa" - Kasie West



Tytuł: Chłopak z sąsiedztwa
Autor: Kasie West
Liczba stron: 350
Data wydania: 12 października 2016
Wydawnictwo: Feeria Young

Do tej pory poznałam trzy historie autorki. Każda z nich mnie na swój sposób zauroczyła. W końcu też sięgnęłam po jedną z pierwszych, a mianowicie właśnie po „Chłopaka z sąsiedztwa”. O czym jest historia? Charlie Reynolds wychowuje się w męskim gronie. Ma trzech braci i sąsiada, który traktowany jest jak członek rodziny. Charlie nie interesuje się kosmetykami i modą. Woli za to pobiegać za piłką, pograć z chłopakami w kosza. Poprzez jedno wydarzenie dziewczyna musi znaleźć pracę. I nagle niespodziewanie trafia do butiku z odzieżą. Charlie odkrywa całkiem inny świat, od tego w którym żyła. Jak dziewczyna odnajdzie się w tych dwóch światach?

Autorka jest mistrzynią w tworzeniu takich lekkich książek młodzieżowych. Kolejna historia pani West, która mnie zauroczyła. Ledwo zaczęłam czytać, a już skończyłam, nad czym ubolewałam - bo wciągnęłam się w ten świat Charlie. Autorka ma niebywale prosty, lekki styl, że płyniemy przez treść. Historia niby prosta, a wciąga, że naprawdę ciężko się oderwać.

Dobrze wykreowani bohaterowie, których da się polubić. Nie irytują. Nawet główna bohaterka, która przez jakiś czas ukrywała swoje drugie ja i w pewien sposób troszkę się pogubiła. Każdy bohater był inny. Każdy zyskuje naszą sympatię. Bracia Charlie, jej przyjaciółka Am
ber, czy też sam Braden. Podobało mi też jak autorka poprowadziła ten wątek. Oczywiście, gdyby bohaterowie ze sobą  szczerze porozmawiali obyłoby się przez kilka zawirowań, ale wtedy mogłoby być nudno, prawda?




Podoba mi się również to, że niby są to proste historie dla młodzieży, to jednak autorka porusza ważne tematy. Niby przyjemna książka, zabawna, przy której możemy się pośmiać, ale autorka gdzieś tam pomiędzy to wszystko poruszy coś ważnego. Robi to w ładny sposób, wplata to, że cała fabuła nie zostaje pokrzywdzona i całość wychodzi naprawdę na plus!

Ja z chęcią sięgam po książki autorki i będę - już się nie mogę doczekać jej najnowszej książki, która ma premierę w maju. A czy Wy lubicie sięgać po książki autorki?

Pozdrawiam, Ania 💛💛

21 komentarzy:

  1. Muszę wreszcie poznać twórczość tej autorki skoro jej książki są tak dobre.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam sporo o tej książce i bardzo chcę ją przeczytać :) Muszę w końcu gdzieś ją dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie sięgnę jeszcze po jakąś powieść Kasie West, bo "P.S. I like you" przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę książkę na liście, tak samo inne tytuły tej autorki :) Nie wiem jedynie, kiedy się za nie wezmę :c
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórczość tej autorki mam w planach <3 może sięgnę po coś od niej w lecie :)

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje pierwsze spotkanie z tą autorką to właśnie ta książka i wspominam bardzo przyjemnie :) Ogólnie uważam, że pani West potrafi totalnie oderwać mnie od rzeczywistości, a jej książki w większości mają to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Lekkie, o prostej fabule, a jednak mają to coś, że wciągają :)

      Usuń
  7. Slyszałam już o tej książce, ale jak na razie mnie ona nie przekonała do siebie. Może kiedyś, jak będę miała więcej czasu to zaryzykuję i po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej książce ale nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej autorce wiele już słyszałam i chciałabym w końcu zapoznać się z jej twórczością. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dużą ochotę na tą książkę już od jakiegoś czasu, ale jakoś ciągle mi z nią nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię książki autorki, właśnie za ich lekkość, w którą wplątuje poważne tematy. Powyższa mi się podobała, choć nie jest to moja ulubiona jej książka i właściwie nie wiele z niej pamiętam. Również czekam na najnowszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lekka i przyjemna - idealna na wiosnę :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. O tej autorce jest dość głośno, ale to jednak nie moje klimaty i chyba podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę z chęcią przeczytam w wakacje o ile znajdę czas :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od tej autorki czytałam tylko "Blisko Ciebie" w której się zakochałam. Mam nadzieję, że znajdę czas na pozostałe jej książki w najbliższym czasie. :)) Mam nadzieję, że będzie to jeszcze przed wakacjami.
    Buziaki :**
    Wiktoria z https://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam , przyjemna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam autorki, ale miło się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam nawet na blogu mini-maraton z twórczością tej Autorki i w tym miesiącu planuję zacząć kolejny :). Z tych książek, co czytałam na razie, to "Chłopak z sąsiedztwa był zdecydowanie najlepszy. Bardzo sympatyczna powieść YA. Na jednym z blogów spotkałam się nawet z niesamowicie trafnym porównaniem jej do bajki Disney'a :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po książki tej pani sięgam w ciemno :P Szczególnie podoba mi się to o czym wspomniałaś - że są proste, ale jednak z przekazem. Obecnie czytam "Miłość i inne zadania na dziś" i na razie jest świetnie :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń