sobota, 31 marca 2018

Podsumowanie I kwartału 2018 + premiery kwietnia




Witajcie Kochani!
Jeszcze niedawno witaliśmy nowy rok, a tu już koniec marca mamy. Stąd też pomyślałam, aby zrobić małe podsumowanie z pierwszego kwartału. Jak można zauważyć jeden miesiąc był gorszy, drugi lepszy. W porównaniu do roku poprzedniego przeczytałam o 4 książki mniej w tym kwartale, więc nie jest najgorzej. :)


STYCZEŃ
Ellen Marie Wiseman – To, co zostawiła
Gerritsen Tess – Klub Mefista

LUTY
Cherry Brittainy C. - Siła, która ich przyciąga
Abbott Rachel – Obce dziecko
Rayven Leisa – Zła Julia
Gerritsen Tess – Mumia
Whitney G. - Turbulencja
Tijan Meyer – Anti-stepbrother. Antybrat
Tijan Meyer – Fallen Crest. Akademia
Feeney Alice – Czasami kłamię
Lingas-Łoniewska Agnieszka – W szponach szaleństwa
Sterling J. - Rozgrywka
Coben Harlan – W domu
O'Roark Elizabeth – Przebudzenie Olivii
Hunter Denise – Taniec ze świetlikami

MARZEC
Kent Minka – Idealne życie
Holden Blair – Bad Boy's Girl
Gerritsen Tess – Dolina umarłych
Mead Richelle – Kroniki krwi
Fisher Tarryn – Ciemna strona 

Może zacznę od najgorszej książki, bo jest o wiele łatwiej. Ten tytuł zdobywa książka "Rozgrywka". Niebawem się ukaże się opinia, ale mogę już wspomnieć, że zawiodłam się na niej. Przeczytałam kilka dobrych opinii, sądziłam, że mi się spodoba, a tu taka mała niespodzianka. Książka, która zdecydowanie mnie zachwyciła to "Siła, która ich przyciąga". Mogę śmiało powiedzieć, że lubię twórczość autorki i kolejny raz się nie zawiodłam. Na wyróżnienie zasługuje jeszcze "To, co zostawiła", "Turbulencja", czy "Obce dziecko". Zawsze bywa tak, że jedna książka jest lepsza, druga mniej, ale na pewno nie zalicza się do tych najgorszych, więc wiele książek mnie nie zachwyciło, ale przyjemnie z nimi spędziłam czas i nie żałuję, że po nie sięgnęłam. Nie licząc Rozgrywki :D Muszę przyznać też, że mimo iż książki Tijan nie są jakoś specjalnie ambitne i mają wiele wad, to jednak obie mnie wciągnęły i w jakiś dziwny sposób mi się podobały. I ogólnie myślę, że były to dobre trzy miesiące czytelnicze. 




Już jutro mamy nowy miesiąc, co oznacza również - nowe premiery. Co mi się rzuciło w oczy w kwietniu? Hm, muszę przyznać, że nie ma premiery, na którą czekam z wielką niecierpliwością, ale zauważyłam kilka książek, które mogłabym poznać.


Drew Alan - Milczący świadek
Aloha Mathilde - Story of Bad Boys
Moreland Melanie - Twoje zdjęcie 

Redmerski J.A. - Zabić Sarai 
Monroe J.S. - Znajdź mnie
Meyer Tijan - Fallen Crest. Rodzina  
 Czy jest coś, na co Wy w szczególności czekacie? 
Pozdrawiam, Ania 💙💙




9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) Życzę kolejnych zaczytanych miesiąców!
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do "Rozgrywki: to nie dziwie się, czemu wypadła najsłabiej. "Obce dziecko" czeka w kolejce do przeczytania.
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, Rozgrywka była naprawdę słaba. Szkoda czasu. :)

      Usuń
  3. Świetny wynik. Kocham książki Rachel Abbott i Harlana Cobena.:) W kwietniu będę polować na Zabić Sarai i Znajdź mnie.

    Zdrowych , pogodnych, rodzinnych świąt, spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spośród kwietniowych tytułów chętnie poznałabym powieść "Znajdź mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku. Mam kilka pozycji upatrzonych z premier kwietniowych więc będę polować :) pozdrawiam cieplutko :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile książek w lutym udało ci się przeczytać! Gratulacje!
    W kwietniu mam ochotę na poznanie Księcia, może być ciekawie!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. No styczeń ci się nie udał, ale nadrobiłaś lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję bardzo dobrego wyniku :) O "Rozgrywce" nie raz czytałam, że to bardzo słaba książka, a jednak mam ochotę ją kiedyś przeczytać :D Brittainy C. Cherry uwielbiam i z niecierpliwością czekam na jej kolejne książki :)
    Co do premier kwietniowych, to czekam na większość z wyżej wymienionych.
    Życzę udanego i zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń