poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Podsumowanie I kwartału

Mamy już 2017 rok, do tego koniec trzeciego miesiąca, a ja do tej pory nie zrobiłam żadnego podsumowania miesiąca. Dlatego pomyślałam, że zrobię takie trzymiesięczne, które będą się pojawiać regularnie co trzy miesiące, a przynajmniej mam taką nadzieję.
Co przeczytałam w tych miesiącach? Zobaczcie sami:

STYCZEŃ
Styczeń nie był dobrym miesiącem. Miałam sesję, dużo nauki, więc niestety książki do czytania musiały iść trochę na bok, chociaż nie do końca, bo jednak jakoś udało mi się przeczytać cztery lektury:

Barnes Lynn Jennifer - Naznaczeni
Sońska Natalia - Obudź się kopciuszku
Young Samantha - To, co najważniejsze
Smith Amber - Co mnie zmieniło na zawsze

Razem przeczytanych stron: 1316
Średnio na jeden dzień: 42

LUTY
W lutym miałam upragnione ferie i odpoczywałam przy wielu historiach. Udało mi się przeczytać, aż 13 książek!

West Kasie - P.S. I Like You
Coben Harlan - Sześć lat później
Rogoziński Alek - Do trzech razy śmierć
Lingas-Łoniewska Agnieszka - Boys From Hell
Carrington Sam - Następna dziewczyna
De Jong Lisa - Kiedy pozostaje żal
Fisher Tarryn - Mimo naszych kłamstw
Keeland Vi - Gracz
Coben Harlan – Już mnie nie oszukasz
Armentrout Jennifer L. - Ognisty pocałunek
Armentrout Jennifer L. - Arktyczny dotyk
Armentrout Jennifer L. - Ostatnie tchnienie
Bracken Alexandra - Mroczne umysły

Razem przeczytanych stron: 5136
Średnio na jeden dzień: 183

MARZEC
W marcu już miałam więcej obowiązków, więc nie mogłam sobie pozwolić na takie leniuchowanie, ale myślę, że wynik nie był taki zły :)

Fisher Tarryn - Margo
Abbott Rachel - Śpij spokojnie, kochanie
Cherry Brittainy C. - Art & Soul
Douglas Penelope - Dręczyciel
Chase Emma - Zaplątani
Mróz Remigiusz - Wotum nieufności
Maas Sarah J. - Dwór cierni i róż

Razem przeczytanych stron: 2945
Średnio na jeden dzień: 95


Myślę, że to były jednak dobre trzy miesiące - 24 książek. Najgorsza książka? Myślę, że nie było takiej książki, przy której bym się bardzo nudziła i nie mogła dokończyć. Może "Następna dziewczyna" wydała się średnią książką, zawiodłam się trochę także na "Boys from Hell", ale na pewno nie są one jakieś najgorsze. Najlepsza książka? I tutaj chyba mam problem. Jestem zadowolona z większej części, więc to trudne pytanie. Ale bardzo mi się spodobała seria "Dark Elements", nie sądziłam, że mnie tak wciągnie, na maksa. Podobała mi się również książka "Dwór cierni i róż". Może nie będzie przeze mnie aż tak bardzo wychwalana jak przez innych, ale była to naprawdę przyjemna lektura. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie Vi Keeland i jej "Gracz". Warto też zwrócić uwagę na "Margo". Niektóre moje opinie o książkach już się pojawiły, więc możecie klikać i od razu Was przeniesie do mojej opinii, a inne będą się pojawiać niebawem. :)

Zaczął się nowy miesiąc, a wraz z nimi nowe historie. Na kwiecień mam kilka książek, które chciałabym przeczytać:




Mam nadzieję, że znajdę czas, aby przeczytać te sześć książek. Zaczęłam już czytać "Zabij mnie znów" - książka która mnie wciągnęła. To dopiero 2 książka autorki, ale już wiem, że będę sięgać po jej książki. :)
To by było na tyle. Trzy miesiące, które minęły bardzo szybko i bardzo przyjemnie z książkami. Pozdrawiam Was ciepło! :)



7 komentarzy:

  1. No taki wynik to super wynik nawet przy nawale obowiązków. Ja również oprócz Co przyniesie wieczność planuje wszystko przeczytać :) A takie podsumowania co trzy miesiące to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle książek, które przeczytałam i mam ochotę przeczytać :). Muszę zrobić u siebie podsumowanie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik :) Nie czytałam żadnej z tych książek - z wyjątkiem "Boys from hell", ale o niektórych słyszałam i mam ogromną ochotę przeczytać, choć na pewno w kwietniu nie zdążę ;) Widzę, że Ty też czekasz na "Co przyniesie wieczność" - na pewno będę wyczekiwać Twojej recenzji, bo sama jestem zainteresowana tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Gratulację, to świetne wyniki czytelnicze. Życzę podobnych, a nawet większych sukcesów w kolejnych miesiącach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cóż za piękny wynik w lutym!!

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten kwartał był bardzo, bardzo kiepski :/

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAM B. C. Cherry...! ♥
    Tak dużo książek, a tak mało czasu...

    OdpowiedzUsuń