środa, 1 listopada 2017

Co nowego w listopadzie?





Jak widziałam w zapowiedziach w listopadzie będzie wiele, wiele premier. Kiedy my to wszystko przeczytamy? Na szczęście mnie w tym miesiącu zainteresowało tylko osiem nowości, chociaż nie wszystkie są takie, że muszę od razu przeczytać. Takie: chcę bardzo to jedynie najnowsza książka Croft i Fisher, których nie mogę się wręcz doczekać.



Estelle Maskame - Wróć, jeśli masz odwagę
08.11.2017

Czasami wydaje ci się, że twoje życie jest poukładane - masz wspaniały dom i przyjaciół, odnosisz sukcesy w szkole, a na sobie czujesz spojrzenia rozmarzonych chłopców. Mimo to wiesz, że z twoim życiem jest coś nie tak. Ciąży na nim skaza. Może to uczucie do chłopaka, w którym nie powinnaś się zakochiwać? A właściwie - dlaczego nie powinnaś? Bo zazwyczaj wtedy, kiedy już myślisz, że jesteś na dobrej drodze i w końcu będzie idealnie, dzieje się coś nieoczekiwanego, co odziera cię ze złudzeń.

Co robisz? Najłatwiej się schować, ukryć albo odejść. Wiesz o tym, bo robiłaś to już wiele razy. Ale czy tamto uczucie pozwoli o sobie zapomnieć? Los znów krzyżuje wasze drogi, a ty musisz wybrać!
Nie uciekniesz już przed samą sobą, ale teraz jest jeszcze trudniej. Drogę do szczęścia blokuje ktoś jeszcze. Czy masz odwagę, by wrócić?



Brittainy C. Cherry - Siła, która ich przyciąga
 08.11.2017

Z Grahamem Russellem nie byliśmy dla siebie stworzeni. Mną targały emocje, on pogrążony był w apatii. Ja śniłam na jawie, jego trawiły koszmary. Płakałam, podczas gdy jego oczy pozostawały suche.
Pomimo jego skutego lodem serca i mojego porywczego temperamentu, czasami łączyły nas chwile. Chwile, gdy patrzyliśmy sobie w oczy, dostrzegając skrywane w nich tajemnice. Chwile, gdy jego usta doświadczały moich obaw, a ja oddychałam jego bólem. Chwile, kiedy wyobrażaliśmy sobie jakby to było, gdybyśmy byli zakochani.

Graham Russell nie był mężczyzną, który potrafi kochać. Ja również nie byłam w tym dobra. Mimo to, gdyby dane mi było znów się zakochać, zatraciłabym się w nim już na zawsze. Nawet jeśli przeznaczone byłoby nam roztrzaskać się o skały.



 K.A. Linde - Dobry wybór
08.11.2017

Kiedy po odniesionej kontuzji sportowej, zmagając się z nieudanym małżeństwem, Landon Wright niespodziewanie wraca do miasta i zostaje moim nowym, jakże seksownym szefem w swojej rodzinnej firmie, atmosfera w biurze staje się gorąca, a ja mam ochotę wyrzucić swoje zasady za okno.

Niestety, istnieje milion przeszkód, przez które ten związek nie ma przyszłości.
Pozwoliliśmy sobie na jeden niezapomniany pocałunek, ale nie mogę dopuścić, żeby uczucie odebrało mi zdrowy rozsądek. Stawką jest wszystko, na co do tej pory ciężko pracowałam.

Związek z szefem to coś bardzo, bardzo złego... chociaż czuję, że byłby to związek idealny.




Tarryn Fisher - Ciemna strona. Mud Vein
08.11.2017

W dniu swoich trzydziestych trzecich urodzin popularna pisarka Senna Richards spostrzega, że wszystko się zmieniło. Zamknięta w obcym domu i otoczona ogrodzeniem pod napięciem, Senna musi odczytać wskazówki i zrozumieć, dlaczego została porwana. Jeśli chce odzyskać wolność, musi dokładnie przyjrzeć się swojej przeszłości. Jednak przeszłość jest skomplikowana... a porywacz nie daje o sobie znać. Kiedy jej życie zawisa na włosku, Senna uświadamia sobie, że to gra. Bardzo niebezpieczna. Tylko prawda może ją wyzwolić.






Kathryn Croft - Tylko jedno kłamstwo
08.11.2017

Wczoraj miałaś doskonałe życie. Dzisiaj przekonasz się, że wszystko, w co wierzyłaś, było kłamstwem.

Szokujący i wciągający od pierwszej strony thriller psychologiczny z zakończeniem, którego nie da się przewidzieć. To idealna powieść dla fanów Zaginionej dziewczyny, Za zamkniętymi drzwiami i Dziewczyny z pociągu.

Budzisz się obok martwego mężczyzny.

To nie twój mąż. To nie twoje łóżko.
Co robisz?



Liv Constantine - Zostać panią Parrish
15.11.2017

Amber Patterson uważa, że jest stworzona do życia w luksusie. Ma wybujałe ambicje, zero skrupułów i spore zdolności aktorskie.
Daphne Parrish ma wszystko, o czym marzy Amber. Bogatego i przystojnego męża, luksusowy dom i udane dzieci. Prowadzi idealne, pozbawione trosk życie.
Amber obmyśla plan, jak zająć jej miejsce. Bez skrupułów, krok po kroku wdziera się w życie Parrishów, umiejętnie manipulując wszystkimi członkami rodziny. Prowadzi cyniczną grę, ale musi się spieszyć, bo na jaw mogą wyjść jej sekrety z przeszłości. Nie wie, że jest tylko pionkiem i to nie ona rozdaje karty.





Mia Asher - Arsen
15.11.2017

Najbardziej kontrowersyjna książka, jaką przeczytasz w tym roku. Poruszy cię, pochłonie i emocjonalnie rozłoży na łopatki. Pokochasz tę historię, albo znienawidzisz, ale nie pozostaniesz wobec niej obojętna. I długo jej nie zapomnisz...
Wystarczyło jedno spojrzenie... Jestem oszustką. Jestem kłamczuchą. Moje życie to jeden wielki bałagan. Kocham mężczyznę. Nie, kocham dwóch mężczyzn... Tak sądzę. Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę. Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem. Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą. Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia. Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.

Niesamowicie emocjonalna, chwytająca za serce, uzależniająca lektura.



Paulina Świst - Komisarz
22.11.2017

Zuzanna Kadziewicz żyje jak pod kloszem. Kochający ojciec-biznesmen trzyma nad ukochaną jedynaczką parasol finansowy. Zuzanna pracuje jako pedagog z pasji, nie dla chleba. Uwielbia pomagać dzieciom. W jej odrealnionym świecie pewnego dnia pojawia się mężczyzna...
Radosław jest wykształcony, męski, przystojny, dobrze wychowany, zamożny. Potrafi się znaleźć w teatrze, cierpliwie doradzać w butikach. W dodatku, po pięciu tygodniach znajomości, wyjaśnia się, że jest gentelmanem w łóżku. Prawdziwy ideał.

Niestety, wyśniony mężczyzna okazuje się policjantem. Komisarz Radosław Wyrwa – fachowiec od działań "pod przykrywką". Zuzanna to dla niego tylko figurantka, zaledwie narzędzie służące do rozpracowania ciemnych interesów ojca. Antoni Kadziewicz, na pozór szanowany biznesmen, w rzeczywistości zwabia z Ukrainy dziewczyny do domów publicznych. Zadłużony, szantażowany przez ukraińskich mafiosów, nie potrafi wydostać się z matni.



A na co Wy czekacie? :)


19 komentarzy:

  1. U mnie również ciekawe zapowiedzi na listopad :)

    Zapraszam :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych jest, ale najbardziej chciałabym przeczytać 'Siła, która ich przyciąga'. Nie wiem kiedy mi się to uda bo jeszcze poprzednich premier nie nadrobiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko się zdecydować, bo każda z tych książek ma w sobie coś, co przykuwa uwagę ;) Na pewno nie odpuszczę sobie książki Brittainy C. Cherry, ale tak naprawdę chciałabym przeczytać wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na pierwszy i drugi tytuł.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat mam inne typy :) Sporo ciekawych thrillerów ma się pojawić :D


    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również najbardziej interesuje Fisher, reszta jakoś nie specjalnie,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość tych książek chętnie bym przeczytała, ale nie wiem, jak znaleźć na to czas :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej czekałam na "terapię" Kathryn Fisher, którą już mam i czytam. Po za tym kilka pozycji od Wydawnictwa Kobiecego mnie interesuje, oraz autorzy - Cherry, Linde, Fisher, Maskame i Fisher :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę coś dla siebie! ;) Jak tylko nadrobię zaległości to na pewno sięgnę po "Tylko jedno kłamstwo".
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. "Ciemną stronę" kupiłam sobie na Targach, ale narazie nie mam czasu jej przeczytać, o matko, za dużo tych książek, za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest dużo ciekawych pozycji i będzie trudno się na coś zdecydować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Arsen to moje słoneczko tego miesiąca, uwielbiam i kocham i załamało mnie, ale kocham dalej <3
    Poza tym mam ochotę na Siłę :)
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle książek, a tak mało czasu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym przeczytać "Ciemną stronę"! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w listopadzie czekam na "Z popiołów" Martyny Senator, a z tych co wymieniłaś to może skuszę się na "Dobry wybór" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle świetnych nowości a tak mało czasu :(

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niecierpliwie czekam na nową książkę Tarryn Fisher :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Chyba nic dla mnie, choć podoba mi się brzmienie tytułu "Wróć, jeśli masz odwagę". Szkoda tylko, że tematyka nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja własnie pochłaniam Tylko jedno kłamstwo, wiec można by rzecz że jestem jeszcze jedną nogą w listopadzie ;) Tarryn Fisher - Ciemna strona jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń