czwartek, 1 września 2016

15. "Kiedy pada deszcz" - Lisa De Jong


Autor: Lisa De Jong
Tytuł: Kiedy pada deszcz
Cykl: Rain (tom1)
Data wydania: 22 czerwca 2016
Ilość stron: 424
Wydawnictwo: Filia

Książka, która spowodowała, że się cały czas wzruszałam i na moich policzkach pojawiały się łzy. Nie jest to powieść, koło której można przejść obojętnie. A siadając do niej powinno się przygotować jakąś chusteczkę.

Opowieść o młodej dziewczynie Kate, która po ostatnim przykrym incydencie zamyka się w sobie. Z roześmianej, uśmiechniętej dziewczyny staje się kimś, kto ciągle pozostaje w smutku, bez uśmiechu na twarzy. Po tym wydarzeniu Kate nie jest już tą samą dziewczyną co kiedyś. Tkwi w swojej rozpaczy sama, nie mówiąc nic nikomu. Oddala się od znajomych i od przyjaciół, zwłaszcza od Beau.  
Kate cierpi, trzyma wszystko w sobie. Zostaje sama, ponieważ każdego od siebie odsuwa. Wszystko się jednak zmienia, kiedy w drzwiach jej restauracji, w której pracuje pojawia się pewien chłopak. Asher – chłopak o jasnych włosach, sterczących w każdym kierunku. O oczach jasnoszarych, które są zabarwione błękitem.

Asher sprawia, że dziewczyna się przy nim zmienia. Powoduje, że dzięki niemu Kate na nowo się uśmiecha. Otwiera się przed chłopakiem i zaczyna na nowo żyć. Jednak Asher ma także swoją tajemnicę. Tajemnicę, która dużo zmienia.

"Myśl o mnie, kiedy pada deszcz. Będę Twoim parasolem. Będę ochroną przed burzą, kiedy życie stanie sie nieznośne. Nie pozwól, by deszcz Cię zmył."

Czytałam wiele bardzo dobrych opinii na temat tej książki. I mnie osobiście też się bardzo podobała, mimu kilku rzeczy. Bardzo szybko domyśliłam się tajemnicy Ashera, co nie przeszkadzało mi jednak dalej czytać. Bo mimo tego wciąż ciężko oderwać się od historii. Poza tym... hm, nie chciałabym za bardzo spoilerować, więc ciężko mi wyjaśnić, ale nie podobał mi się koniec książki, głównie mając na myśli wątek związany z Beau. 
Tak czy owak, myślę, że to naprawdę dobra książka! I polecam gorąco. :)


Pozdrawiam, Ania

8 komentarzy:

  1. O jeju lubię takie wyciskacze łez :) Wydaje się taki typowy banalny romans ale z chęcią bym przeczytała :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przeczytać tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa, czy książka przypadłaby i mnie do gustu. Czas się przekonać, a ta okładka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się bardzo ciekawie, ale ta okładka mi się jakoś nie podoba ;(
    Niemniej jednak przeczytam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ja się jeszcze zastanowię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię łzawe powieści, więc tę będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyciągająca wzrok okładka a do tego wzruszająca książka - to chyba idealna książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać, aż będę mieć możliwośc przeczytania tej pozycji. ;)

    OdpowiedzUsuń