środa, 14 września 2016

17. „Miesiąc miodowy” Patterson & Roughan

Autor: Patterson & Roughan
Tytuł: Miesiąc miodowy
Data wydania: 26 września 2005
Ilość stron: 352
Wydawnictwo: Albatros


Dla Nory Sinclair mężczyźni tracą głowę, a ona piękna i inteligenta kobieta potrafi to wykorzystać. Dziwnym zbiegiem okoliczności mężczyźni, z którym Nora się wiąże umierają na atak serca. Tym sposobem konto w banku Nory zwiększa się o bardzo duże kwoty.

Przy ostatniej ofierze Nory, na jej trop ktoś trafia. Agent FBI pod fałszywą tożsamością zbliża się do kobiety chcąc ujawnić jej winę. Gra się zaczyna. John O'Hara spotyka się z Norą, a tym samym ulega jej zauroczeniu. Jak ta gra potoczy się dalej?

Książka ogólnie mi się podobała. Chociaż na początku było mi z nią trochę ciężko. Książka powoli interesowała, kiedy pojawiały się nowe fakty, nowi bohaterowie, nowe tajemnice. Jednak tak naprawdę książka ta, tak bardzo mnie wciągnęła dopiero po połowie, wtedy też nie mogłam się oderwać. Chciałam wiedzieć, jak skończą się losy głównych bohaterów, co wybierze agnet FBI O'Hara: sprawiedliwość, czy miłość?

Podobali mi się bohaterowie tej książki, zwłaszcza John. Uwielbiałam go, chociaż czasami denerwował. Lubiłam czytać o tej rozwijająca się więzi pomiędzy Norą, a naszym agentem, mimo iż za kobietą nie przepadałam.
Warto też zwrócić uwagę na innych bohaterów: na szefową Johna, czy też matkę Nory.

Jest to pierwsza książka tego autora, więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Ale podsumowując nie zawiodłam się. Dlatego na pewno przeczytam inne jego książki, a także drugą część tej książki, bowiem „Drugi miesiąc miodowy”.


Pozdrawiam :) 

4 komentarze:

  1. O coś zdecydowanie dla mnie :) Uwielbiam takie zagadki, kryminały, sekrety a wątek tajemniczej śmierci jej partnerów jest ciekawy :)
    Blog o książkach-nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna książka dla mnie! Będzie miłą powieścią do poduszki.

    czytaniamania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książkę ,,Siódme niebo" i pamiętam, że podobała mi się :) serdecznie zachęcam do lektury. Na tę książkę z pewnością się skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń