środa, 7 lutego 2018

Premiery - LUTY 2018



Witajcie Kochani! Czy Wy widzieliście, ile mamy premier w tym najkrótszym miesiącu w roku? I tak wzięłam pod uwagę te książki, które mnie tak najbardziej interesują, ale jest też kilka innych, które mogłabym poznać. Jednak... kiedy my to wszystko przeczytamy? A przecież już widziałam, że w marcu jest też kilka perełek. 😜




Bailey Alison G. - Present Perfect
Paris B.A. - Na skraju załamania
Blake Carrie - Idealna dziewczyna
Van Eijkelenborg Dominika - Tkanki


Barton Fiona - Dziecko
Armentrout Jennifer - Aż do śmierci
Jennifer Lynn Barnes - Naznaczeni. Więzy krwi
K.A. Linde - Spróbujmy jeszcze raz


Louise Jensen - Surogatka
Wild Meredith, Chelle Bliss - Zmysłowa dziewczyna z miasta
Frances Michelle - Ta dziewczyna
Carlino Renee - Zanim zostaliśmy nieznajomymi 


Sager Riley – Ocalałe
Frazier T.M. - King. Tom 2. Tyran

Czy jest coś, na co tak bardzo bardzo czekam? Hm, jestem bardzo ciekawa książki "Ocalałe", naczytałam się wiele świetnych opinii, więc czekam. Książka 'Na skraju załamania" również bardzo ciekawi. Poprzednia książka autorki bardzo mi przypadła do gustu, więc liczę że w tym przypadku też będę się dobrze bawiła. Dodatkowo kilka nowych autorów, których nie czytałam i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Zobaczymy. 😃 A Wy, na co czekacie? Może macie w planach jakieś premiery, o których nie słyszałam?

Pozdrawiam, Ania :)

10 komentarzy:

  1. Tych książek jest mnóstwo, nigdy się z nimi nie wyrobimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś cztery pozycje z zestawienia mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przede wszystkim czekam na Zanim zostaliśmy nieznajomymi, brzmi intrygująco, a to szczególnie mnie interesuje. Poza tym romanse, skoro to miesiąc zakochanych.
    Ocalałe mnie nie interesują, ale może się to zmieni, czekam na recenzję!
    Powodzenia w czytaniu!
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2018/02/wszystkie-pory-uczuczima-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo pozycji Nam się powiela :) Tyle czytania !

    pozdrawiam
    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kilka tytułów z powyższych i kilka jeszcze wygrzebałam, co w sumie dało ok 20 premier tylko w lutym :O Ale cieszę się bardzo, że będziemy mieli na rynku tyle wspaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nieco inne perełki lutego :) aktualnie czekam na "Ostatni raz, gdy rozmawialiśmy" :)

    Pozdrawiam,
    toukie z http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/ 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że kilka tytułów do mnie przybędzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włąsnie kończę "Tkanki" i jest to rewelacyjna książka, ale tez pare innych tytułów mnie kusi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wiele mam pozycji upatrzonych :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, czy fotografia z okładki ,,Zmysłowej dziewczyny..." nie widnieje czasem również na którejś książce Agusty Docher? Bo wydaje mi się, że zdjęcie jest identyczne. :D

    Pozdrawiam,
    Iza z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń