wtorek, 3 lipca 2018

133. Domek na drzewie - K.K. Allen




Tytuł: Domek na drzewie
Autor: K.K. Allen
Liczba stron: 400
Data wydania: 8 marca 2018
Wydawnictwo: Filia


Chloe Rivers jako nastolatka przyjaźniła się z bliźniakami – z Gavinem z Devonem. Gavin to ten spokojny, rozsądy z braci, Devon to jego całkowite przeciwieństwo. Cała trójka się przyjaźniła, dopóki Chloe nie związała się z Devonem. Od tej chwili nie wszystko dobrze się układa, aż dochodzi  do tragedii. Cztery lata później Chloe i Gavin spotykają się ponownie. Walczą z przeszłością, ze swoimi uczuciami. Nawet, kiedy wydaje się, że wszystko sobie wyjaśnili, okazuje się, że jednak nie. Że są też inne tajemnice. 

Książka „Domek na drzewie” zaciekawiła mnie, także po nią sięgnęłam. Czy mnie zachwyciła? Muszę przyznać, że nie aż tak. Jednak nie zawiodłam się, bo nie miałam też żadnych wielkich oczekiwań. To prosta książka, ładnie opowiedziana historia młodych ludzi, którzy wiele już przeżyli. O tym, jak nie mogą do końca pogodzić się z przeszłością. O tym, jak ukrywają swoje prawdziwe emocje. Mają oni też swoje tajemnice, które mogą wpłynąć na życie bohaterów.

Historia ma dwóch narratorów. Na przemiennie możemy czytać, o tym jak to wszystko widzi Gavin i Chloe. Są też urywki z pamiętnika dziewczyny, przez co możemy bardziej zrozumieć dziewczynę, dowiadujemy się też jak było dawniej. Podobało mi się to. Mogliśmy dokładnie wiedzieć, co czują bohaterowie.

Autorka ma prosty styl, dobrze i przyjemnie się czytało historię. Fabuła była ciekawa, jednak aż tak do końca mnie nie wciągnęła. Miejscami była przewidywalna, ale to za bardzo nie przeszkadzało mi. Ogólnie to była ładnie opowiedziana historia, ale jednak dla mnie czegoś też brakowało, aby mnie wciągnęła bym nie mogła się oderwać.

Dziś krótko, ale nie wiem, co mogłabym więcej napisać o książce. Jeśli lubicie takie proste romanse, kilka komplikacji, niedopowiedzeń, tajemnic – to możecie sięgnąć. Bohaterowie nie irytują, to też na plus. Książka ciekawi, może się podobać, ale jednak może nie zachwycić.


Buziaki, Ania 😊


11 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy chciałabym tą książkę przeczytać - niby wydaje się w porządku, ale z drugiej strony nie wyróżnia się niczym specjalnym. Może kiedyś, gdy znajdę ją w swojej bibliotece, skuszę się, ale nie będzie to mój priorytet :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest wiele podobnych książek. Jak pisałam, to ładna historia miłosna, którą przyjemnie się czyta, o. :)

      Usuń
  2. Jeszcze się zastanowię, czy przeczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezobowiązująca lektura na wieczorne czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna książka na wakacje :) muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie historie, kto wie - może akurat mnie zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książka, ciekawie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ukrywam, że mnie najbardziej zaintrygowała okładka- urocza i w moim stylu. Chciałabym tę książkę kupić nawet jeśli treść nie do końca by mi podeszła, chociaż sądzę, że może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na tę książkę! Lekka i letnia!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze, bardzo podoba mi się okładka <3 Chociaż taka para taka średnia, ale kolorystycznie jest piękna. Co do treści, to się nie wypowiem, bo jeszcze jej nie czytałam, ale mam na półce, więc to tylko kwestia czasu. Będę miała na uwadze, że to lekka i miejscami przewidywalna powieść, ale mi to akurat nie przeszkadza - o ile książka jest dobra!

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie książka idealna na letni wypoczynek...

    OdpowiedzUsuń