wtorek, 29 sierpnia 2017

Wrześniowe premiery



Czekałam jedynie na książkę Sparksa "We dwoje". Nie sądziłam, że we wrześniu jest wiele ciekawych nowości, które mnie zainteresują. Bo z jednej książki wyszło kilka. Co mnie ciekawi?



Denise Hunter - Sezon życzeń

PJ McKinley ma smykałkę do gotowania, ale brakuje jej jeszcze lokalu. Kiedy jedna z mieszkanek Chapel Springs postanawia oddać swoją rodzinną posiadłość osobie, która przedstawi najlepszy plan zagospodarowania budynku, PJ wierzy, że to jej pisana jest wygrana.
Cole Evans jest pewnym siebie, profesjonalnym i godnym zaufania robotnikiem, ale po dzieciństwie spędzonym w pieczy zastępczej ma świadomość, że życie układa się różnie. Kiedy dowiaduje się o konkursie, wie, że jego pomysł na dom przejściowy może być jedyną szansą dla młodzieży opuszczającej rodziny zastępcze.
Po rozważeniu ich kandydatur ekscentryczna filantropka proponuje nieoczekiwane rozwiązanie, aby sprawdzić, czyj pomysł jest lepszy. Codzienne życie PJ i Cole’a zmienia się w zaciekłą rywalizację. Czy siła, z jaką na siebie oddziałują, zniszczy wszystko, czego tak bardzo pragnęli? 




K.A. Linde - Dziewczyna mojego brata

Kiedyś chodziłam z jego bratem. On tego nie pamiętał, a ja wolałabym zapomnieć. Od dawna nie chciałam mieć nic wspólnego z tą rodziną, ale kiedy wróciłam do domu, Jensen Wright wtargnął w mój świat. Miał pewność siebie miliardera i boski seksapil. Nawet ja musiałam ulec naszej wzajemnej fascynacji. Wpasował się w moje życie niczym brakujący kawałek układanki. Szkoda, że zapomniał o tym, co mogłoby nas zniszczyć. Bo Jensen Wright niczym się nie dzieli. Z nikim. A jeśli jego brat odkryje prawdę, wszystko może runąć. Wziąwszy to pod uwagę, czy się nie pomyliłam?



Alek Rogoziński - Lustereczko, powiedz przecie

Znana autorka powieści kryminalnych Róża Krull jest świadkiem samobójstwa jednego z uczestników konkursu Mister Polonia. Wkrótce okazuje się, że nie miał on żadnego powodu, aby zdecydować się na tak desperacki czyn. Zaintrygowana Róża rozpoczyna śledztwo i szybko przekonuje się, że w świecie facetów, którzy wiedzą o kosmetykach i modzie więcej niż ona sama, znajdują się też psychopaci, gotowi na wszystko, aby tylko zdobyć tytuł Najprzystojniejszego Polaka Roku...

"Lustereczko, powiedz przecie" to drugi tom przygód Róży Krull i dwójki jej przyjaciół, a zarazem współpracowników – menadżerki Betty i PR-owca Pepe. Tym razem w rozwiązaniu zagadki kryminalnej pomaga im też sam Mister Polski, Rafał Maślak. W przygotowaniu kolejne tomy!




Docher Augusta - Najlepszy powód, by żyć

Wszystko trwało ułamek sekundy. Błysk ognia i nagle jestem w ognistej kuli. Dociera do mnie, że się palę. Jestem żywą ludzką pochodnią.

Dominika budzi się po kilku dniach. Wie, że to był wypadek, a ukochany ojciec wcale nie chciał jej zabić. Teraz, kiedy on jest w więzieniu, ona leży w szpitalu i walczy o życie. Chociaż właściwie, to inni walczą za nią, ponieważ ona się już poddała.
Ale to, co miało być końcem, okazuje się być początkiem…

Przewrotny los stawia na jej drodze ambitnego młodego lekarza, który dostrzega w niej coś więcej niż tylko pacjentkę. Gdy on będzie leczył jej ciało, jego brat Marcel, czarna owca szanowanej rodziny, spróbuje uleczyć jej duszę. Tylko czy to jest w ogóle możliwe? Czy pęknięte serce potrafi jeszcze kochać? I czy ktoś, kto ma tyle powodów, by się zabić, odnajdzie ten jeden, by żyć?


Sparks Nicholas - We dwoje

32-letni Russell Green ma wszystko: wspaniałą żonę, uroczą 6-letnią córkę, prestiżową posadę dyrektora reklamy w dużej firmie oraz wygodny dom w Charlotte. Jego życie przypomina piękny sen, a szczęście skupia się wokół jego miłości, Miriam. Ale na lśniącej powierzchni idealnej bańki mydlanej zaczynają pojawiać się rysy… Ku rozpaczy i zaskoczeniu Russa, jego życie niespodziewanie wywraca się do góry nogami. W ciągu kilku miesięcy traci żonę i pracę. Musi zająć się córką i zaadaptować się do nowej rzeczywistości. Przyjdzie mu zmierzyć się z nieznanym, pokonać własne słabości, sięgnąć po umiejętności, z których nigdy nie korzystał. Czeka go wielki emocjonalny test, ale też… niespodziewana nagroda.





Mróz Remigiusz - Oskarżenie

Od serii brutalnych morderstw pod Warszawą minęły cztery lata. Sprawcę ujęto, skazano, a potem osadzono w więzieniu. Dowody wskazujące na dawną legendę „Solidarności” były nie do podważenia. Mimo to pewnego dnia mecenas Joanna Chyłka otrzymuje list od żony skazańca, w którym kobieta twierdzi, że odkryła nowe dowody na niewinność męża. Prawniczka przypuszcza, że to jedna z wielu spraw, którym nie warto poświęcać uwagi… Przynajmniej do czasu, aż kobieta ginie, a materiał DNA jednej z ofiar zabójcy zostaje odnaleziony w innym miejscu przestępstwa. W dodatku wszystko wydaje się w jakiś sposób związane z Kordianem Oryńskim…






Rayven Leisa - Zła Julia

Cassie przekonała się, że czasem miłość nie wystarczy. Minęło kilka lat, a ona nadal nie wie, dlaczego Ethan odszedł, nie oglądając się za siebie. Kiedy ponownie zjawia się w jej życiu, Cassie musi odegrać najtrudniejszą rolę – przybrać maskę obojętności, podczas gdy jej serce wyrywa się do ukochanego.

Gdy Ethan i Cassie otrzymują angaż w tej samej sztuce, ponownie zbliżają się do siebie. On w głębi duszy wierzy, że dostanie jeszcze jedną szansę, i przyrzeka, że naprawdę się zmienił. Ona wraca myślami do minionego czasu i próbuje zrozumieć to, co się wydarzyło. Przekonuje się jednocześnie, że nadal nie zna całej prawdy o swoim ukochanym. Czy nieufność rozdzieli ich na zawsze? A może miłość pozwoli im rozpocząć zupełnie nowy akt... ?




Kent Minka - Idealne życie

Autumn Carpenter prześladuje wspomnienie córki, którą oddała, mając piętnaście lat. Nigdy potem nie udało jej się w pełni dojść do siebie i pogodzić ze stratą. Pewnie dlatego, że nie musiała. Postanowiła prowadzić życie w cieniu i z bezpiecznej odległości obserwować swoje dorastające dziecko. Daphne, zastępcza matka Grace, prowadzi profil na Instaface, dokumentując szczęśliwą codzienności swojej rodziny. Dzięki temu Autumn ma pewność, że małej niczego nie brakuje, a idealna rodzina McMullenów traktuje ją tak samo, jak resztę swoich dzieci. Autumn obserwuje każde przyjęcie urodzinowe, każdy ważny moment, każde wspomnienie swojej dorastającej córki. Tyle, że nikt o tym nie wie. Pewnego dnia profil na Instaface znika i Autumn wpada w panikę. Znajduje jednak sposób, by znaleźć się w pobliżu Grace. Nadal obserwuje rodzinę, ale teraz z bardzo bliska. Wtedy zdaje sobie sprawę, że idealne życie to mrzonka, rodzin bez skazy nie ma, a piękni ludzie mogą skrywać najbrzydsze sekrety...

Hipnotyzująca od samego początku historia obsesji i zwodniczych pozorów. Napięcie nie do wytrzymania. Finał nie do pomyślenia.


Witkiewicz Magdalena - Ósmy cud świata

Czy historia sprzed lat, usłyszana przypadkowo na drugim krańcu świata, może wpłynąć na nasze losy?

Kilka romantycznych chwil, przeżytych w czasie urlopu w Azji, budzi w Annie, trzydziestokilkuletniej singielce, dawno uśpione uczucia. Kobieta podejmuje decyzję, która na zawsze może zaważyć na życiu kilku osób. Jednak szczęście, będące pozornie w zasięgu jej ręki, rozsypuje się nagle niczym domek z kart.

"Ósmy cud świata" to opowieść o tym, że czasami trzeba zbłądzić w ciemnym lesie, by wreszcie znaleźć się na rozświetlonej polanie. A pierwszy promień słońca można niekiedy znaleźć ukryty w niepozornej, maleńkiej kopercie, zamkniętej w morskiej muszli przywiezionej z wakacji.




Spindler Erica - Szóstka

Trwa odliczanie...

Detektywi Micki Dare i Zach Harris powracają w "Szóstce", thrillerze paranormalnym, drugiej wspólnej przygodzie w ramach serii "Strażnicy Światła" pióra Eriki Spindler.

Minęły trzy miesiące od feralnej nocy, kiedy Micki o mało nie straciła życia. Fizycznie wróciła wprawdzie do zdrowia, ale wciąż nękają ją koszmary i Micki nie może pozbyć się wrażenia, że tamtej nocy wydarzyło się znacznie więcej, niż Zach jest skłonny przyznać. Jedyne zatem, co może Micki zrobić, to próbować żyć i pracować jak gdyby nigdy nic – oraz postarać się rozwiązać najnowszą zagadkę, do której rozwikłania przydzielono ją razem z Zachem.





A na co Wy czekacie we wrześniu? :) Pozdrawiam! :)



18 komentarzy:

  1. Ja najbardziej czekam na Sparksa, a z powyższych jeszcze skusiłabym się na "Najlepszy powód, by żyć" i "Ósmy cud świata", choć pozostałe też zapowiadają się ciekawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też bardzo czekam na Sparksa, a ta okładka jeszcze bardziej przyciąga :)

      Usuń
  2. Ja czekam na 'Zła Julia' i może w końcu zabiorę się za twórczość pana Sparksa, ale jakoś wątpię :P Mam też w planach 'Najlepszy powód, by żyć' ale zob

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie czeka najpierw Zły Romeo, ale niedługo poznam :)

      Usuń
    2. Miało być 'ale zobaczymy' tylko coś się ucięło ;)

      Usuń
  3. Czekam na Sparksa. Chciałabym przeczytać książkę po tylu latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowało mnie "Lustereczko...", ciekawy pomysł :P Będę musiała się za nim rozejrzeć.
    Wychodzi kolejna część Chyłki, a ja nadal na drugim tomie... :P

    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też jestem dopiero po trzecim tomie Mroza, ale wszystko nadrobię :)

      Usuń
  5. Sparks, Mróz i Witkiewicz - odliczam dni <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie książki, z Twojej listy chciałabym przeczytać :) Najbardziej wyczekiwane z mojej strony jest "Oskarżenie":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najbardziej na powieść pt."Szóstka", gdyż czytałam już "Siódemka" tej autorki, którą pomimo kontrowersyjnych opinii bardzo polubiłam i jestem po prostu ciekawa losów bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej nie mogę doczekać się Remigiusza Mroza! :) Seria z Chyłką jest moją ulubioną serią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa "Złej Julii". Niestety nie miałam jeszcze okazji przeczytać "Złego Romeo".

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno chciałabym przeczytać jakąś książkę Mroza :)
    Jestem ciekawa też "Najlepszego powód, by żyć" :)
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd się przyznać, ale nie znam żadnej książki Mroza. Autor wydaje się mieć dobrą passę, gdyż co chwilę słyszę o nowej powieści na rynku wydawniczym. Muszę się zmobilizować i przekonać się, o co tyle hałasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sparks oraz Witkiewicz :)
    Czekam :)Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń