piątek, 30 czerwca 2017

Podsumowanie II kwartału + premiery w lipcu


Cześć Waam! Już od wtorku mam oficjalnie trzymiesięczne wakacje, także mam nadzieję, że w miarę regularnie będę tu i u was.  W najbliższym czasie postaram się też nadrobić wszelkie zaległości, które zrobiłam sobie podczas sesji. A tymczasem zapraszam na drugie podsumowanie w tym roku. Co przeczytałam w ciągu trzech ostatnich miesięcy?


KWIECIEŃ
Abbott Rachel - Zabij mnie znów
Barnes Jennifer Lynn - Naznaczeni. Mroczna strona
Sheridan Mia - Bez szans
Armentrout Jennifer L. - Obsydian
Mróz Remigiusz - Zaginięcie
Holden Kim - Gus
Kennedy Douglas - Błękitna godzina
Osmond Hazel - Kto się boi pana Wolfe'a?
Armentrout Jennifer L. - Onyks

Razem przeczytanych stron: 3872
Średnio na jeden dzień: 129

MAJ
Coben Harlan - Schronienie
Cherry Brittainy C. - Ogień, który ich spala
Paige Laurelin - Pierwszy dotyk
De Jong Lisa - Kiedy wszystko się zmienia
Fielding Joy - Zawsze ktoś patrzy
Ward Penelope - Przyrodni brat
West Kasie - Chłopak z innej bajki
Bartol Amy A. - Nieuniknione
Armentrout Jennifer L. - Opal

Razem przeczytanych stron: 3628
Średnio na jeden dzień: 117

CZERWIEC
Hoover Colleen - Confess
Lingas-Łoniewska Agnieszka
Young Samantha - Wszystko, co w Tobie kocham

Razem przeczytanych stron: 1000
Średnio na jeden dzień: 33

Ten kwartał był równie dobry jak pierwszy, mimo iż przeczytałam 3 książki mniej. Ale jest dobrze! Najlepsza książka? Hm... Ciężko zdecydować. Może seria Lux? Przeczytałam dopiero trzy części, o których już na blogu pisałam i muszę powiedzieć, że spodobała mi się. Schematyczna, a mimo to potrafi zaciekawić. Z chęcią przeczytam kolejne części. Confess również wlicza się do tej kategorii. :) Wspomnę jeszcze o książce "Pierwszy dotyk" - kiedy ją zaczynałam nie sądziłam, że mnie wciągnie. To było miłe zaskoczenie i z chęcią niedługo przeczytam kolejną część. Najgorsza książka? Tutaj nie mam żadnych wątpliwości: Bartol Amy A. i jej Nieuniknione. Okropnie się przy niej męczyłam, niedługo pojawi się jej opinia, to dowiecie się więcej co mnie tam tak irytowało.

Premiery - lipiec 2017

Jeszcze chciałabym wspomnieć o nowościach, które nas czekają w lipcu. Jest ich wiele oczywiście, jak w każdym miesiącu, ale na szczęście mnie zainteresowało tylko kilka pozycji. Na co zwrócę uwagę w lipcu? Tytuł przeniosą Was na stronę lubimy czytać. :)



Kasie West - Blisko Ciebie 05.07
Jill Santopolo - Światło, które utraciliśmy 05.07
Laurelin Paige - Ostatni pocałunek 21.07



Magda Stachula - Trzecia 03.07
Jojo Moyes - We wspólnym rytmie 24.07
A. Meredith Walters - Wróć za mną 05.07


Plany czytelnicze na wakacje? Są, są! Mam kilka książek z nowościami z poprzednich miesięcy, których jeszcze nie czytałam (Tysiąc pocałunków, Co przyniesie wieczność, Zły Romeo). A wczoraj przyszła do mnie paczka z kolejnymi nowościami, których nie mogłam sobie odpuścić. Ciężki wybór mnie czeka od czego zacząć :D Także na dniach pojawi się właśnie ten  mój nowy stosik. A tymczasem trzymajcie się cieplutko! I aby pogoda się poprawiła, bo u mnie za oknem - deszcz. :(


11 komentarzy:

  1. Muszę bliżej przyjrzeć się lipcowym premierom, ale już mój wzrok pochwycił "Światło, które utraciliśmy" i czuję, że to może być wspaniała książka o czym chętnie się przekonam :)
    Sporo udało Ci się przeczytać, gratuluję :) Widzę też, że w czerwcu Twój wynik jest bardzo podobny do mojego :D
    Jestem ciekawa Twojej recenzji "Co przyniesie wieczność", bo ta książka też już na mnie czeka i też planuję ją przeczytać przez wakacje :)
    Życzę słoneczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam już wiele dobrych opinii o książce "Światło, które utraciliśmy" i sama mam oczekiwania co do niej :)

      Usuń
  2. Cudowne wyniki, gratulacje!
    Premiery wszystkie znam i większość przeczytam. Apropo "Wróć ze mną" to organizuję właśnie wydarzenie (Wakacyjne Stosy Książek), gdzie jest do wygrania. Może cię zainteresuje :)

    Co do wyboru książek - ja bym wzięła "Złego Romeo", bo bardzo mnie ciekawi, ale nie wiem jak tobie pasuje ;)

    Pozdrowienia! Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie wybrałam książkę "CO kryją jej oczy", powiem, że jestem zaskoczona pozytywnie. :)

      Usuń
  3. Wow ! Piękne podsumowanie ! :) Gratuluję wyniku : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie książeczki, które wymieniłaś jako zapowiedzi lipca, chcę ogromnie przeczytać ♥ u mnie czerwiec podobnie, głównie przez sesję i zaliczenia na studiach nie miałam czasu czytać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy oko na te same lipcowe premiery. Co do książek, które C się spodobały, "Confess" oraz seria Lux (a mam za sobą już całą) także zrobiły na mnie pozytywne wrażenie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Gratuluję ;)
    A w lipcu tyle wspaniałości wychodzi, że o mamo <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa serii Lux, ale jakoś nigdy nie mogę się za nią zabrać, choć mam ją w planach już od dłuższego czasu. A co do zapowiedzi to Trzecia pani Magdy Stachuli zapowiada się interesująco, natomiast Światło, które utraciliśmy zamierzam jutro zacząć czytać :)

    Pozdrawiam,
    https://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc miłego czytania, mam nadzieję, że "Światło, które utraciliśmy" Ci się spodoba :)

      Usuń
  8. No ładne masz te wyniki :) Premiery oczywiście większość super, ale czasu na nie w ogóle nie ma :/

    OdpowiedzUsuń